nr 62

 Batman och bamse

 
Det är tröttsamt.
Deprimerande.
Ingenting smakar
som det ska och jag överväger
att sluta äta om det här inte går över.
Farmors tjat om att vi äter så lite och att vi borde
ta mer är som salt i såren för det är inte kul.
Inte någonstans.
Cola brukade kunna jämna ut min humörs kurva.
Men nu gör colan det nästan bara värre.
Igår var bevis för det.
Förlåt verkligen massa förlåt.
Det är inte meningen ni ska se sånt.
Urk jag skäms.
Hoppas du inte tkr det var för hemskt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för känns som
jagt faller mest hela tiden och jag måste komma
på ett sätt att sluta med det för det är jobbigt.
Inte bara för mej.
Det är nästan värre att de kan skada er.

Och de där drömmarna.
Vad betyder dem?
En varning?
Eller
"Hahah det här kan du aldrig få"

Jag vet inte.
Jag vill bara att allt ska bli bra
och "normalt".
Orkish

Kommentarer
Postat av: ln

Man har rätt att må dåligt, och man har rätt att ta plats :) Så du behöver inte be om ursäkt när saker inte blir så bra för att du mår dåligt, man har rätt att ta plats.

2008-03-29 @ 15:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0