nr 118

Livrädd med stil

Jag biter mig i läppen.
Du kommer hem.
Jag ler.
Tar tag i saker.
Vi går.
Du åker.
Jag är med er.
Ni ska hem.
Jag ska hem.
Jag missar bussen.
Jag går.
Det svarta börjar växa igen.
Jag går.
Jag gråter villt.
Jag börjar hyperventilera.
Jag går.
Kroppen pallar inte och jag spyr.
Jag går.
Gråter.
Biter i läppen.
Går.
Kommer hem.
Kläderna ramlar av.
X antal lugnande.
För många.
Pepsi.
Ligger i soffan.
Väntar.
Lyckeli <3
Väntar.
Väntar.
Somnar.
Vaknar.
Ont i nacken.
Somnar.
Du kommer hem.
Vaknar.
Går till sängen.
Något annat kommer jag inte ihåg.
Sover.
Kommer inte ihåg något.
Du ska upp.
Jag ber dig sjukanmäla mig.
Jag somnar.
Vaknar av dina frågor.
Somnar.
Vaknar av att du sjukanmäler mig.
Somnar.
Vaknar vid 9.
Du är inte hemma.
Sätter mig upp.
Lägger mig ner.
Somnar.
Vaknar vid 11.

Har fortfarande svårt att komma ihåg vad jag gör.
Nu ska jag ta på mig och åka och jobba.
Klackskor och trosor är alt jag har på mig.
Och hörlurar med HÖG musik.

Lyckeli och jag delade på en kanelbulle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0