a

Det går omkring ett djur på skärmen.
Jag har studerat det länge.
Det har fyra ben och två grejer.
Oså fluger de lite ibland.

Åh du är fin.
Det var fint idag.
Det blev sådär rörigt
och tröttigt
för båda två.
Jag tappade verkligheten
och skrev dumma saker
i blocket.
Osen bara stirra.
Och du bara satt där och såg fin ut.
Och hade kalla kårar i hela kroppen.
Oså höll vi varandra i handen.
Och bara satt.
Sådär stilla.
Och andades.
Och allt runt omkring bara snurrade.
Långt långt bort.
Det var bra och fint mitt i det dåliga.
Oså tittade vi på varandra.
Du är fin
Sen log vi.
Och det var sådär mysigt
med allt det röriga omkring.
Ibland gillar jag
kaoset.

Du är underbar.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0