d

Jag är trött i huvudet.
Allting snurrar.
Jag har fortfarande inte blivit av med paniken.
Trotts det där.
Urk.

Det var skönt att bo hos dej.
Helt avslappnat och fritt.
Ingen press någonstans.
Sidenkalsonger dagen lång.
Jag hanterade allting nästan helt normalt.
Dessutom blev man inte tvingad upp ur sängen.
Jag fick liksom göra precis hur jag ville.
Det var skönt.
Och du är så himla bra <3
På alla sätt och vis.
Kaerlek<3

Nu blir det låten alldeles för högt.
Men vad gör det lix.
Lika lite som det där.
Och knall lila hår
och blekningar
så skiten ramlar av
och deras hat.

För så länge kaoset håller sig på en hanterbar nivå är jag nöjd.
Sålänge jag klarar att andas.
Så länge..
så länge är det bra.

tror jag.

Förlåt

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0