nr 29

Jag tror det är 29 bokstäver i alfabetet.

Det är så jaewla kallt.
Trots massa kläder.
Jag skakar massa.
Iofs kanske inte för att det är kallt.

Fingrarna var nere i halsen innan.
Fortfarande samma resultat.
Inte bra i alla fall.
Men det gör så himla ont.
Idag var verkligen jobbigt.
Fast du är så fin fin fin!

Sen promenaden.
Fint.
Tiden liksom försvann.
Lite för kallt dock.
Men du var så fin.
Och jag vill bara gömma mej under
täcke med dej.

Kom hit och andas då?
Det blir lättare då.
Typ..sådär i mitt öra så att jag kan andas med dej.
Du är fin.

Nu ska jag duscha och basta.
Har jag tänkt.
Långt att gå men det är det kanske värt.

Jag älskar er <3

Pizza imon. Okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0