g

Tvång.
Massa mycket tvång
och ångest
blandat med kaos skratt.
Oså tårar.
Eller ja.
De finns där men de får liksom inte komma ut.
Nostalgi.
Tårar.
Ni är finfina och jag älskar er
<333
Leende.
Leende tårar.
Det är fint.
Hoppas ni står ut för ni är..
..ni är..
..Luften jag andas..
Fina.
Dåliga spiraler det här.
Fast det är fint
och jag ler
och gråter
men det gör inget
eller?
För det är så fint.
Och jag börjar förstå hur jag tänkte
igen.
Det är fint.
Det glittrar.
Jag saknar er.

Dej, du fina finurliga människa som jag vill äta pepparkaksdeg med.
Dej som man kan diskutera konstiga saker med.
Du som är klok och logisk i min värld.
<3

och..

Du du du.
Som man bara andas med.
Och skrattar.
och klagar.
och mår bra.
Du och jag tanter
<3

och..

Du som verkligen försöker.
Du som är lite små komplicerad.
Du som alltid försöker hjälpa.
Du är sneeel.
<3

och..

Du med bleka huden.
Du som är vilsen i en värld full med frågor.
Du som bara vill göra rätt.
Pussenbiten.
Du är duktig.
Så många ord.
Du är fin!
Finare än du själv förstår
<3

och..

Du som varit med om så mycket svårt.
Du som ALLTID ställer upp för allt och alla
kanske inte dej själv dock.
Du som är helt otroligt duktig.
Du som aldrig ger upp hur svårt det än är.
Ängel
<3

och..

Du som är posetiv och glad
och snygg.
Och världens snällaste.
Åhhh
<3

och..

Du du du som bara förstår.
Du som blev bättre än jag trodde det var möjligt.
Du du du.
Du som ger elektriska stötar.
Du som man kan titta på i timmar.
Du som jag vill veta allt om.
Du du du.
Du som får än att tänka kursiva ord.
<3

Jag älskar er!








Kommentarer
Postat av: Miiah

uh, du fick mig o gråta ängel!
ily

2007-11-24 @ 15:11:26
Postat av: Jessica

Sötnos

2007-11-28 @ 19:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0