l

Det hade tydligen inte blivit bättre.
Jag trodde ju det.
Men när jag tänker efter..
har jag verkligen ätit?
Jag kommer inte ihåg men det har känts så.
Fick lite panik idag när jag
insåg hur det faktiskt låg till.
Jag har tydligen inte den kontrollen jag trodde jag hade.
Aja det löser sig.
Även om det är lite läskigt.
Ganska mkt egentligen.

Jag vet att jag borde må bra.
För jag har det bättre än många andra.
Mycket bättre.
Jag borde kanske bara vara tyst och låtsas som ingenting.
Men det funkar typ inte.
Vissa saker kan jag inte bara skita i.

Det är nog egentligen bra att folk mår dåligt.
Annars blir man sådär ego och helt tom och okänslig.
Jag vet inte.

Förlåt.

Jag vill inte klaga mer idag.

[ 15.6 ]

Måste allt vara så himla komplicerat hela tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0