o

Kärlek.
Det här inlägget ska handla om kärlek.
Jag älskar er!
ALLA!
Men kan inte skriva om alla så jag tänkte skriva om min...
Mormor!

Hon var jätte snäll idag.
Hon är den ända i min släkt som faktiskt
har märkt att jag har problem
med det där men hon säger inget till alla andra.
Hon håller koll men låter mej vara för hon förstår på något sätt tror jag.
Kanske pga mamma.
Hon kanske har varit med innan?
Kom på idag hur mycket jag faktiskt hade saknat henne
trotts att förra gången vi sågs inte gick så bra.
Sen gav hon mej massa saker så är helt lycklig.

Jag är odödlig.

Det kanske inte är såbra att jag är så här hyber egentligen
för det kommer ju vända.
Men det spelar inte så stor roll just nu.

Jag tkr om er<3




Kommentarer
Postat av: Gabbe

vad glad jag är att du har lyckokänslor :**

2007-10-22 @ 00:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0