s

Jag förstår er.
Eller det kanske är det jag inte gör
men jag förstår.
Det är svårt att förstå, jag fattar det.
Det är svårt att hinna med.
Jag ler fortfarande när jag läser vad jag skrivit.
Och dina svar. Hahah.
Men det är inte lätt så bli inte ledsen.

Z: Bra. Trött och förkyld
och en tjurig pappa
prinsessor i öronen.
?:Vill du vara min prinsessa?
Vi kan bo i ett slott och strunta
i världen.
Jag vill bort.
Z: Jag drömmer om att flyga och
lila stjärnor och sjunger jag vill
jag vill jag vill.
Pepparkaksdeg?
?: Jag kan baka pepparkakor?

Förlåt men jag ler fortfarande när jag läser.
Trotts att jag inte kommer ihåg mer än
flimmer. 
Du fattade inget det förstår jag men du 
försökte iaf. 
Sen att det blev totalt fel ..
Haha.

Rosa elefanter vandrar ut genom öronen och skrattet glänser på läpparna.

Tkr om mej trotts att ni inte förstår?

16.7 

* ~ * ~ *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0