v

Det här inlägget kommer handla om två dagar f´ör jag vill komma ihåg dem.

4 oktober:
Eftersom det var kanelbullensdag åkte jag hem till dej och bakade just kanelbullar.
Det var jätte kul!
Eftersom vi va trötta skrattade vi åt typ allt?
Sen råkade vi bränna typ hälften för vi satt och prata
men det tkr jag inte gör något!
Sen var jag lite labil och skrattade blev lite mkt.
Hoppas verkligen inte det gör något!

5 oktober:
Tjejkväll eller vad man ska kalla det!
Först tränade vi!
Simmade 500 meter och gjorde situps och armhävningar o grejer.
Sen försökte jag lära dej att komma ner till botten i
hoppbassängen.
Du var massvis med duktig!<3
Sen tog vi en helbasstu för oss själva
och hade ansiktsmasker o grejer!
Och fikade.
Sen körde vi hemmåt.
Du fick träffa mamma.

Massa prat <3
[  Gå aldrig till en kyrkogård på natten >.< ]

Nu ska jag ta på mej.
Är massa förkyld.
Det här inlägget är dåligt skrivet..


Kommentarer
Postat av: Josefin

jag tkr om dig grymt mkt zätis <3 våra bullar blev bäst:D

2007-10-06 @ 12:02:48
URL: http://buns.blogg.se
Postat av: Jessica

ihii :D Jag hade massor med kul med dig sötnos

2007-10-12 @ 18:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0