x

Ska snart sova men ska skriva lite först.
Egentligen känner jag att jag inte borde klaga
vilket jag förmodligen kommer att göra här.
Men just nu är det fett med jobbigt och
jag vet knappt vad som är det som ger
den jobbiga känslan.

Förmodligen sjukhuset.
Du måste helt enkelt fixa det här och
bli bra annars vet jag inte vad.
Jag är förmodligen bara paranoid
och det fixar sig nog men det är många
timmar nu och det känns som jag blir
mer o mer stressad ju mer tiden går.
Kom hem och må bra!
och förlåt...

Jag borde sluta klaga för det känns inte bra men hur gör man för att sluta klaga när det inte funkar att hålla tyst?

.  s j a b .

Känns som inget hjälper mot det där dumma som gnager nu.

. skrika . sparka. slå .

Och så det sista klagomålet för idag:
Känns som jag är dålig på typ allt..
som om jag är så mkt sämre.

. otillräcklig . ointressant. oduktig .

Sist men inte minst för att göra det här lite färg gladare så tänker jag skriva utan att berätta för mkt om något bra.
Jag är nyfiken.
Det är bra.
Jag hoppas att det är lika värt som det känns.
Och att känslan inte är tillfällig pga det där och det här.
Och att det blir på andra hållet också och inte som innan.

God natt :*

P.s. Färggladare är nog ett ord.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0