Ä

Nätterna börjar bli farligt jobbiga nu.
Allt på en gång.
Bang! Bang! Bang!
Det går fortare o fortare med.
Hinner knappt lägga mej innan skräcken fångar mej.
Fem minuter senare är jakten i full gång.
Eller fem minuter då kanske inte är vanliga fem minuter.
Jag vet inte.
Spelar väl inte så stor roll egentligen.
Det måste sluta snart i alla fall.
Börjar gå ut över dagarna med och det är inte okej.
Tappar minnet typ?
Jag gör väl fel någonstans,
för det har ju funkat innan.
Frågan är bara var?
För det har inte blivit värre på andra plan vad jag vet.
Förvirrande det här. Men kommer inte undan längre i alla fall.
Jagad vart jag än går.

Igår tänkte jag något smart
men det kommer jag inte i
håg idag.


Kommentarer
Postat av: Josie

DU ÄR BÄST! kom ihåg det:) sen spelar det inte så stor roll om du är glömsk eller inte. ;) <3

2007-09-25 @ 15:21:37
URL: http://buns.blogg.se
Postat av: Jessica

:*:*:* <33

2007-09-26 @ 21:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0