å

Det här inlägget suger eftersom jag stress skriver det ^^,

Fy vilken underbar natt det var igår.
Sov inte hela natten men var
avslappnad och sådär härligt seg!
Helt underbart om jag får säga det
själv.

Stannade hemma från skolan pga
förkylning. Det var härligt det med!
Pluggade massa och städade lite
och såklart vilade jag massor!

Geografiprov imon.
Det känns jobbigt för jag vill så gärna lyckas!
Jag vill så gärna va duktig och jag vill kunna
jubbla när jag får tillbaks provet sen.
Men känns tveksamt.
Klarar jag det här?

På något sätt ska det gå.
Men hur det vete 17.



Kommentarer
Postat av: Josefin

DU KLARAR ALLT!

2007-09-26 @ 00:22:43
URL: http://buns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0