Z

28/9
kl. 23,01
 Tårarna smakar nästan sött.
Allt för mcyket pepsi, ja.
Det är inte bra, det bara är inte det!
Jag önskar jag kunde vara mindre viktig, mer osynlig. Ju mer jag skriver desto fler fel blir det.
För så är det ju. Ju mer svaghet jag erkänner här, ju mer fel blir jag ju. En människa som är svag är jobbig och jobbighet tar tid. Tid är ju pengar så då är jag ju dyr? Farligt dyr.
Det spelar ingen roll om det bara blir barnmat på ikea. Jag är dyr och dyrt är inte alltid värdefullt.

Du blev så svart idag,
så obehagligt svart.
Kanske var det något du sa,
kanske var det bara jag.


Nu ska jag sticka på min halsduk resten av natten tror jag. Och en annan sak jag har planerat bara för att. Morzart i öronen för av någon anledning så blir jag lite lugn.
 God natt < 3

Kommentarer
Postat av: Josefin

höördu.... om du är dyyyr. så ska jag spendera alla mina pengar på dig:) bara för du är värd det <3 och det du säger är dina fel? alla har saker man tkr mindre om hos sig själv, jag också. Men du, dina "fel" är dom som gör dig till den du är, och det är just därför jag tkr om dig så mkt <3

2007-09-29 @ 12:20:07
URL: http://buns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0