nr 66

Dingla med benen

Man kan inte ramla när man ligger ner.
Eller?
Det känns så.
Ligger i min säng och gång på gång känns det
som om jag bara faller ihop.
Men jag kan inte ramla.
Jag ligger redan ner?
Eller kan man ramla när man ligger?
Det beror nog på hur man ser det.
Världen är iaf inte still.
Den gungar och snurrar runt
och växer och krymper.
Jag blir så himla liten ibland.
Det är läskigt.
Och jag tror inte ni förstår.
Jag tror inte ni märker.
Jag drar dej lite extra hårt i handen.
Kryper lite närmare.
precis sådär som jag alltid gör
när jag tycker något är jobbigt.
Tar skydd bakom någon annan.
Det snurrar runt och jag mår illa.
Jag försöker vara duktig.
När det där svarta kryper närmare försöker jag göra
som du säger att jag ska.
Att jag ska bryta det.
Det går inte så bra tycker jag.
Blev helt jätte varm.
Sen skakade jag hur mycket som helst
och var tvungen att sitta på golvet i köket.
Du satte dej nära
och höll upp mitt huvud
fast jag ville inte du skulle se för jag
grät nästan.
Du är världens bästa iaf.

Döda grodors väg

Inte många som kommer förstå.
Men det spelar ingen roll för det handlar om två.
Jag blev verkligen livrädd.
Verkligen verkligen.
Tack för att jag fick kidnappa dej men som
du märkte så mådde jag inte så bra.
Jag brukar inte gråta.
Det var inte meningen att jag skulle gråta
men när du kom så brast det och jag verkligen
bröt ihop.
Hahah stackars dej.
Kan tänka mej hur du kände dej.
Typ.
WHOoOT THE FoOoCK?!
du uttrycker dej så tror jag.
Sen gick vi långt.
Jag sa dumma saker.
Saker som faktiskt var väldigt elaka mot dje
och alla andra men det kändes och känns nog fortfarande lite så.
Jag tror du fattar.
Jag menar faktiskt inget illa..
Menar bara att någon betyder en helmassa.
Sen räddade jag grodor.
Endel dog.
Det var hemskt.
Sen hörde vi en uggla.
Oså kom bussen.

God Natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0