nr 68

10 för lite

Det är jobbigt och svårt.
Jag är opepp.
Det är onda cirklar
samtidigt som jag gör massa
bra. Enligt dej iaf.
Imorgon kommer bli jobbigt men bra.
Hoppas jag iaf.
Efter idag vågar jag inte riktigt tro och hoppas dock.
Massa utav mina "nu kan du le" stunder
har blivit av bokade.
Friheten från smärtan flög iväg.
Jag blev sad men framförallt ge uppig.
Inte så bra.
Jag vet inte att jag borde
hänga upp mej på små saker men
små sakerna är lättast att le åt.
Och man ska le åt små saker eller?
Blä på det iaf.
Just nu känner jag för att
...
vara dum.
Lägga mej i en hög och dö tills jag somnar.
Men måste plugga lite till.
Och så måste jag sova bra så att jag
orkar imorgon.
Pigg och smart.
Hahha dröm vidare.
Men det blir nog bra.
hoppas jag iaf.
Orkar inte tänka på om det inte gör det.

Förlåt för allt gnäll och tack för tålamod.
Särskillt vissa <3


Kommentarer
Postat av: ln

Du är bra:)

2008-04-20 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0