Nr 95

Liten Gris

Jag snorar o snurvlar som en elefant i snöstorm.
Jag har helgpermission och är hos Prins.
Sen ska jag flyga i fara i vara tills söndag.
Jag är glad att jag är här.
Fick sprutnäseblod och tappade rösten
och det kändes så bra att vara med dej då
för jag skämdes inte så där
som jag skulle ha gjort
och det betyder att du har fått gå lite närmare.
Igen.

Kände mig lite vuxen idag och vandrade med hund
helt själv men nu kommer ångesten och jag är svag
som en liten Gris.

Någon undrade om jag mådde bättre.
Svaret på frågan är svårt.
 Jag tror inte jag mår bättre.
Jag mår iaff inte så bra att jag
kan bli fri släpt.
Jag ska försöka gå lite mer i skolan
nu dock.

Fast jag har fått farliga minnesluckor som dem inte kan förklara.
Jag gråter massor.
När ingen ser.


Poss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0