nr 43

Halvtrött, snurrig och varm

Smärtan i foten är det som får dagen
att gå runt idag.
Vaknade med stora svarta hålet i mej och smärta
så jag höll på att spy.
Jag är stressad och ledsen.
Det är ingen bra blandning.
Jag har inte alls tid att sitta här
egentligen men det gör jag ändå.
Jag är inte redo för det här än.
Jag har inte fattat än att jag imorgon
ca klockan sju kommer sitta i en bil
påväg till en stuga där jag ska bo
i en vecka.
Ingaproblem tänker ni säkert.
Men jag är lite små orolig
faktiskt.
Med tanke på hur jag har mått
det senaste.
Aja det löser sig.
Jag kommer sakna alla en himla massa iaf.

Ring & smsa
så blir jag glad och
överlever!

:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0