nr 44

barfota spår i snö

Efter nästan en heldags bilfärd
är jag här.
Björnrike.
Det känns..
lite små läskigt
men det blir nog bra.
Eller det kommer bli bra
när jag vänjer mej.
Jag kommer få kuwl
men jag kan ändå inte sluta
vara orolig för hur jag kommer må.
Nu när vi har internet löser det sig väl
men jag har ändå inte planerat att
använda det särskillt mkt.

Bilfärden gick okej.
Fick en extrem ångestattack
någonstans när en tredjedel
av vägen var kvar.
Men det löste sig.
Jag kramade Hippie massa
och du skrev tröstande saker.
Sen kom jag hit och
fick tvångstankar och var
tvungen att diska
och placera ut saker fint.
Sen kändes det okej.
Sen satt jag och stirra och åt godis
tills du frågade om jag ville ta
fram datorn.
tack
jag tror nästan du förstod
<3

Hoppas ni har ett bra lov.
Det har jag planerat att ha.
Pussar
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0