nr 45

Tvättmedel och gröna växter

Första dan i skolan efter lovet
Kommer jag verkligen överleva det här?
Det kommer jag förmodligen men jag vet
inte hur bra jag kommer klara det.
Jag är helt seriöst helt imponerad av folk
som kan gå in i ett rum, sätta sig på en stol
och sitta still och lyssna och vara uppmärksam
i över en timma och dessutom lära sig saker.
O.o
Jag vill med klara allt det där.
Men jag orkar inte.
Jag var på jätte bra humör när jag kom till skolan.
Överlycklig över att få träffa alla igen.
Sen första lektionen och det där svarta
inuti började växa igen.
Iiiuuuh *rysa*
Sen kunde jag inte sitta still och än mindre lyssna.
Kladdade och petade på dej *pet*
*Jak vara jobbigt*

Sen resten av dagen gick det upp och ner.
Nu är jag hemma och jag får verkligen kämpa emot
för att inte gråta.
Det gör ontontont och jag säger dumma
saker om att ge upp.
Men det kommer jag inte..
Ni är för värda för det.
Jag ska försöka ta mej ur det här nu.
Och göra nåt "vettigt".
Tex. plugga?
urk.

O.o
Förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0