nr 50

Lila feber

Det var fint igår.
Jag upplevde massa.
Men inombords.
Så tror inte ni förstår.
Jag hade dock velat vara
mer party och social.
Jag hade velat lära dej
med den fina rösten
och dialekten bättre.
Men så blev det inte.
Det blev mensvärk
och illamående
och piller och då
flippade psyket ur
och trots att du var
där och var gulligast
och tog hand om mej
när jag var svag kunde
jag inte erkänna för dej hur
svag jag var för det var
för mycket folk där.
Saker rörde sig och
det var skuggor i taket.
Men det blev bra och ni
brukar vara förstående så
jag hoppas ni inte blev ledsna.
Ni är bäst <3

Du lyckades trycka undan allt det svarta.
Jag lyckades fokusera på allt fint du sa.
Jag börjar lita på dej lite kanske.
Jag börjar nästan lite tro att du faktiskt
menar det du säger.
Att du faktiskt kan tycka om mej sådär
Jag är massa mkt tacksam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0