nr 34

Choklad röda läppar

Skrik.
Det gör ju ont.
Skrik så mycket du orkar.
Men nej.
Tystnad.
Jag kan inte förklara.
Jag vill.
Men kan inte.
Det är inte ord.
Det är känslor.
Hur ska jag förklara känslorna?
De där som inte finns egentligen.
Mina tankar.
Jag vet inte.
Orden räcker liksom inte till.
Du fick iaf se igår.
Tror på det?
Jag vet inte.
Känner mej elak
Vill inte må så när jag är med dej
Du är den första som fått se
dessutom.
Men du hanterade det bra
faktiskt.
Det va tryggt men jobbigt.
Förlåt.
Jag vet att du säger det är lugnt men ändå..

Jag vill laga.
Jag vill fixa
Jag vill hjälpa
Jag vill förstå.

Tvångstanke.
Måste ta sönder något.
Behöver glasbitar.

dina andetag
*peta*
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0