nr 39

Kanelbullar och pärlsaft

Mörka ringar under ögonen
Släpiga steg
Gråt i skolan
Klumpar i magen
Ångest hemma
Paniiik nätter
Stressigt beslut

För jag måste ju bestämma mej
Till på fredag
Just nu är det rätt självklart
För så här kan jag bara inte ha det
Men det tar emot
Tänk om ...
Det vill jag inte
Det är emot mej
Fast det kanske är ända lösningen?
Kan ju faktiskt ett tag så att det kanske
lugnar ner sig så jag fixar själv?
Fast å andra sidan så äre snart vår
och med våren kommer solen
med solen kommer livet
Fast fram till dess?

Men faktiskt
Fram till dess
Först och främst
så kan jag ju bara bestämma
mej för att träffa dej oså får vi se
vad du säger.
Visst det är jobbigt att träffa främlingar
å sådär men du kommer ju vara
där och hjälpa mej och lite
ansträngning är det ju faktiskt värt.

Jag tror faktiskt jag har bestämt mej.

Btw, förlåt för att jag inte berättar något.
Ni är sötast <3

 
Btw.
12.58
Då ska jag vara där
12 minuter för tidigt
Bara för att
Och så ska jag försöka komma in på
din <3 lektion
mest bara för att 
m&a kommer vara där
och prata om bra saker.
Sånt där.
Tror jag
Och jag vill veta
Hoppas jag får
och inte blir utslängd eller
nåt annat dumt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är bäst Zara :*

2008-01-23 @ 23:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0