nr 40

Ät socker och fett tills ni spyr

Det är bara att inse
Jag tröstäter
Inne på min andra knelbulle
och pepsi idag.
Inte för att gör sådär jätte mycket.
Fast det är ju inte bra och
jag borde nog försöka
vänja mej av med det.
Det är skrämande
eftersom det är så okontrollerat.
Jag tänker bort det med
"jag mår ju inte bra"
bara för att slippa ta hand om det nu.
Men jag borde förmodligen ta hand om det nu
Innan jag är 23 och dör av fettma.

Helgen glömmer vi
Satt iofs mest och stirrade.
Hade ont så jag knappt kunde stå
Jag vågar inte länge prata med er
inte berätta
för jag får inte lita på er.
Det har iofs hänt tidigare oså har jag ljugit
bort en del osen efter några månader så
har jag börjat berätta igen.
Får se hur det blir nu
Men jobbigt äre iaf.
Känns som jag kvävs.
Jag är trött jämt.
gråtig jämt
och rycken -.-

Nu var jag för ärlig..
*s.j.a.b.*
<3




Kommentarer
Postat av: Jessica

Du kommer inte dö när du är 23 av fetma, det lovar jag! Är det nån som äter extremt så är det jag, som har suktat efter mat hela helgen och inte gett efter :P Men det struntar jag i, för jag har lärt mig att man har roligare utan dumma tankar. Jag önskar att du också kunde tänka bort det. Och jag hoppas att du kommer göra det också. Du är en underbar flicka, söt, fin och snäll på alla sätt. Jag vet att jag har sagt det så många gånger nu, men det tål att upprepas bara för att det är faktiskt så som du är :) Och du och jag kan börja träna en massa och bli jätteduktiga och få massa muskler vi kan skryta med i skolan ;) Och så kan vi försöka satsa på att må massa bra och säga åt alla dumma tankar att fara och flyga! Jag vill verkligen ge mig själv en chans till att må bättre och jag vill att du ska ge dig själv det också =) Du är VÄRDEFULL och en fantastisk människa och jag är väldigt glad över att jag har lärt känna dig och Gabbe. Både du och han är underbara vänner som jag älskar massor och bryr mig så mycket om. Ni är bäst. Kom ihåg det.
Puss på dig söta! :*

2008-01-29 @ 11:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0