nr 61

Døda fiskar

Det är krig i mej.
Det har hållt på sen i natt.
Det är jobbigt.

S: Du kan inte gå på vatten.
Z: Nej,jag vet det.
S: Du kan inte gå på vatten.
Z: Nej, det kan jag inte.
S: Du kan inte gå på vatten.
Z: Nej, men hur många kan de då?
S: Du kan inte gå på vatten.
Z: Nej, jag kan inte.
S: Du kan inte gå på vatten.
Z: Jag vet..
S: Du kan inte gå på vatten.
Z: Nej.. .___.
S: Du kan inte gå på vatten.
Z: Jag kan læra mej?
S: Du kan inte gå på vatten.
Z: Nej det går inte.
S: Du kan inte gå på vatten.
Z: Nej jag suger.

Självhatet och värdelöskänslorna blir starkare.
Hon/den/det vinner mer och mer.

¨
Det är irriterande.
Allting smakar tvål.
Jag vet inte vad jag gjort.
Men eftersmaken på allt är tvål.
Det är på ett speciellt stället på tungan
Det är inte kuwl att äta då.
Blääää
Det är jobbigt.

Tack för du och ni hjälper mej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0