nr 71

Jag ska sluta säga Öhrb.

Jag ska ligga här.
Ligga här och stirra.
Jag tänker inte sova.
[ Jag kmr somna, jag är trött ]
Jag tänker ligga här och
tugga på Hippies tänder
och gråta för att
allt känns hopplöst.
Jag krm aldrig bli bra nog.
Inte för dej.
Inte för er.
Vi lever inte i samma värld
och vi tänker inte likadant.
Du ser inte det jag kämpar med.
Du ser bara det du öser över mej.
Det som jag misslyckas med.
Jag är inte stor.
Jag är inte vuxen.
Jag är inte redo.
Jag kan inte ta över mamma
rollen, för det är lite så det blir?

Det känns hopplöst.
God natt

Kommentarer
Postat av: ln

Det ordnar sig, du duger visst! Och om inte annat så fyller du snart 18, så det är tillfälligt, förr eller senare kommer du att flytta, bara att stå ut tills dess :)

2008-05-03 @ 11:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0