nr 75

Blåbärs väggar

[ Hej, nu bryter vi mot reglerna ]
Mina tapeter påminner mej om blåbärsglass.
Sådandär vanilj blåbär på pinne
modell billig och mindre god.
Totalt oviktigt.
'

Jag är små ledsen.
Har små ont
och är små trött.
Inte så konstigt med
tanke på att jag inte sovit
sådär jätte jätte mycket de senaste 2
nätterna och att de senaste 3 dygnen
har varit känslokaos och mer än så.
Jag är lite orolig.
En sjö.
Jag tror inte du förstod vad jag menade.
En sjö.
Vad kan det innebära?
Vad innebär det för dej?
Vad tänker du på?
En sjö.
Tänker du på vatten.
Det gör inte jag.
Tänker du på djup?
Det gör inte jag
fast det var mer rätt än vatten.
Jag är lite rädd.
Är det en sjö?
Är sjön omöjligt stor?
Jag hoppas verkligen inte det.
Förlora inte oss nu.
Du skrämmer mej.
Du gör sådär precis som
gör mej livrädd.
Sådär som gör så det gör
sjukligt ont för att jag blir ledsen.
Eller besviken kanske?
Men jag brukar inte förvänta mej saker
för då blir man bara besviken och
besvikenhet gör AJ.

Det blev sådär läskigt innan.
SÅdär så jag inte kunde stanna i kroppen.
SJälen va tvungen att komma loss.
Det gjorde plågsamt ont.
Det var inte emningen att du skulle
vara här.
Det bara blev.
Jag smittar.
förlåt.
aj.

Jag vill bli fri från aj.
Det svarta.
Jag vill kunna sova.

GOd natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0