nr 94

Jag följer inte med

Jag skriker.
Inuti.
Fy fabian.
Allt ser så mörkt ut.
Jag ska backa igen.
Jag måste det.
Det här funkar inte.
Jag ska lära mig orange.
Jag vet vad ni säger men
det handlar ju inte bara om det
utan det handlar om känslor
och om mig.

Framtiden är så skrämande.
Jag tror inte du kommer stanna.
Om du nu skulle stanna på ena nivån
så skulle du inte göra det på den andra.
Jag vet inte om jag vill som du?
Fixar vi det här?
Jag är så rädd.
Framtiden.
*paniiik*

Jag borde inte tänka så här men hålla?
Lite kolla måste man kunna ha.
Men jag fixar det inte riktigt.
Us.
Jag vill backa
backa
backa
backa
för jag är svag.

o livrädd.
Jag önskar ni kunde säga att ni vet att det blir bra.


Kommentarer
Postat av: Gabbe :)

jag är lika rädd som du inför framtiden ! du får prata med mig när som helst om allt möjligt hoppas jag att du vet, vi kan dela med oss av varandras skrämmande tankar inför framtiden :*!

2008-11-23 @ 21:26:55
Postat av: ln

Visserligen ser allas situationer olika ut, och din är lite speciell. Men du är inte ensam om att vara orolig inte framtiden. ALLA är det, mer eller mindre, men det ordnar sig alltid. Det är det som är så bra med Sverige, det ordnar sig :)

2008-11-24 @ 16:17:51
Postat av: Natalie

Hur mår du nu? Något bättre? Hoppas du mår bättre ^_^

2008-12-03 @ 14:56:26
URL: http://nataliesfoto.blogg.se/
Postat av: Ottilia

saknar dig i skolan Z!

2008-12-04 @ 21:42:21
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0