nr 88

Kras

Jag är irriterad
Det är jobbigt och gör ont
Jag sitter fast och är negativ
Varför måste jag vara duktig jämt?
Jag vill bara vända och göra massa dumt.
Varför måste jag kämpa hela tiden?
Varför måste jag svälja 3000 robot
skapande saker (som jag för
övrigt har slarvat med)
Haha nu gråter jag med.
Jag vet att jag måste fixa allt själv
Men det är ett sjukt stort ansvar
och så sjukt mycket att tänka på och
allt blir bara förmycket för jag får ju aldrig
stanna och andas utan att jag måste
tänka på någonting som kan leda
till någonting eller något annat.
Och är det inte det så är
det något annat jag måste
tänka på och just nu vill jag inte
orka kämpa hela tiden.
Jag är trött.
Jag vill vila.
Jag är liten
Ser ni inte?!
Liten o svag?
Jag vill skrika att ni ska ta bort det
att ni ska hjälpa mej
men det finns inget ni
för det är
mitt krig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0