nr 103

förstöra

Jag vill förstöra
för det gör så jaewla ont
Jag vet inte vad det kommer ifrån
och allt känns bara hopplöst.
Jag förstår inte hur ni klarar det så himla bra
Utan att trasa sönder er själva
dessutom.
Jag vill trasa sönder.
Du märker ju inte nåt ändå.
Hur ska jag klara allt?
Jag är värdelös på allting.
så känns det.
men så ska vi inte tänka.
jag måste jobba på.
göra så gott jag kan.
inse att jag kan misslyckas
och förlåta mig själv för det.

när jag tänker på mig själv
får jag ångest så jag skakar.
jag blir så äcklad.
om jag tar på min hud ryser jag.
us.
tar jag på mina bröst så håller jag på att spy.
jag måste liksom hålla mig själv utanför
annars blir det outhärdligt.
Har ni någongång känt så?

Jag är vanlig.
Ts.

Kommentarer
Postat av: Sara M

Ja önskar hatt jag kunde hjälpa dej, ja vet precis hur de är att vantrivas med sej själv :/

2009-02-26 @ 01:36:41
Postat av: Natalie

Svar: awh tack tack :* Du är otroligt duktig på att skriva, har jag sagt innan och önskar jag kunde skriva så. :)



Du jättebra Zara! Du är Zara som gillar mumintroll och zebror och allt :D Du är verkligen speciell på ett bra sätt.



Hoppas det går bra att simma, vill följa med nästa gång! :) Kramar <3

2009-03-06 @ 17:19:38
URL: http://nataliesfoto.blogg.se/
Postat av: Linda

fina texter

2009-03-11 @ 20:26:07
URL: http://liiindaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0